Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Så gnälligt

Publicerad 2016-05-22 18:18:06 i Allmänt,

Söndag och jag har verkligen laddat krafterna i helgen. 

Igår firade vi Eva som fyllde år samtidigt som vi firade att hon och Fille köpt radhus. Massa skoj. 

Idag har vi varit ute för att Loke ska få cykla så mycket som möjligt. Det går inte fort men det går snabbare för varje dag :) 


Han är så gnällig och trotsig just nu. Allt är nej och sen ångrar han sig. Det ska gnällas, skrikas, bråkas och gråtas. Försöker ha tålamod men det går sådär om jag ska vara ärlig. Det är otroligt påfrestande <3 men tillsammans klarar vi allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela