Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Snabb fruksot

Publicerad 2016-05-01 07:58:37 i Allmänt,

Blev lite stressigt nu på morgonen. Fick springa till bussen men det vat så värt det. Valde att dels utfodra Loke men även överraska Kenny med lite frukost. Mackor med ägg och gräslök. Hann precis få dem klara innan det var dags att springa. Små gester av kärlek är otroligt viktiga och frukost är en bra fest ;) 


Hann inte fotografera Kennys frukost så här är en bild på min. Kavring, smör och gräslök. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela