Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Yes!

Publicerad 2016-05-12 06:44:41 i Allmänt,

Vet ni vad jag fick äntligen tjänsten. Fjärde gången jag sökt samma tjänst och nu fick jag den :) 

Jag är från och med nu en teamledare. En chefsposition med personalansvar över 17 personer. En utmanade roll som kommer erbjuda mycket utveckling, jag har kännt att kah stått och trampat ett tag nu så det här känns jättebra. 

Jag är fortfarande på min gamla tjänst tills dess att en ersättare hittats och fått en överlämning. Jag är så sjukt jäkla glad över detta och igår skrev jag på papperna. Snart börjar nya äventyr 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela